Jeżeli nie masz pracy lub zastanawiasz się nad jej zmianą to wystarczy, że zostawisz nam kontakt do siebie.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą telefonicznie i przeprowadzi z Tobą wywiad. Porozmawiacie sobie chwilę.
Zapyta Ciebie jakie zdobyłeś wykształcenie, jakie masz doświadczenie zawodowe, a przede wszystkim co chciałbyś robić, gdzie pracować, a także ile zarabiać?
Niezmiernie ważne jest dla Nas to, aby bardzo dokładnie poznać Twoje potrzeby oraz oczekiwania, abyś był zadowolony z pracy jaką dla Ciebie znajdziemy.
Satysfakcja naszych pracowników to dla Nas priorytet! Dzięki niej wiemy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania oraz że polecisz Nas swojej rodzinie czy znajomym.
W momencie, gdy już mamy o Tobie niezbędne informacje to kolejny nasz dział porównuje je z ofertami pracy jakie mamy w naszej bazie lub zaczyna poszukiwać pracy specjalnie dla Ciebie.
Mamy ogromną bazę danych pracodawców, którzy aktualnie poszukują nowych pracowników lub będą ich potrzebowali w bliskiej przyszłości. Codziennie ją aktualizujemy i zdobywamy nowe oferty dla naszych pracowników.
Dopiero w momencie kiedy znajdziemy minimum 3 oferty pracy dla Ciebie to kontaktujemy się z Tobą telefonicznie i przedstawiamy je Tobie. Dajemy Ci możliwość wyboru jednej lub odrzucenia wszystkich bez żadnych konsekwencji. Nie musisz tego robić od razu, masz czas na podjęcie decyzji.
Jeżeli któraś z ofert przypadnie Ci do gustu i zdecydujesz się podjąć tę pracę to rozpoczynamy wszystkie niezbędne działania. Pomożemy Ci we wszystkim co jest niezbędne, abyś mógł rozpocząć pracę, którą sobie wybrałeś.